Amb motiu de la commemoració del Dia Internacional de les persones migrants, l’Ajuntament de Barcelona amb les entitats i sindicats que conformem el Consell Municipal d’Immigració, celebrarem avui el lliurament del 13è Premi del CMIB: PER UNA BARCELONA ANTIRACISTA.  Dijous 16 de desembre a les 17.30h, Saló de Cent.

L’acte serà conduït per la cantant, actriu i activista Yolanda Sey, i comptarà amb l’actuació teatral de dues integrants del col·lectiu Tinta Negra, a més d’una diàleg al voltant de la temàtica de l’any: “Per una Barcelona antiracista”. Amb aquest acte, el Consell vol donar a conèixer la realitat i la riquesa que aporta la diversitat a la ciutat, i contribuir a la millora dels drets de les persones migrants, en el marc del Dia Internacional del Migrant.

L’acte es durà a terme en format presencial al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, però es retransmetrà també telemàticament. Us animem a seguir-lo en directe a través del següent enllaç.

#BarcelonaAntiracista  #18D  #DiaInternacionalDelMigrat