Vaga General

Recomana el Web d'AMIC als teus AMICS

Comptador de viistes

ELS DRETS NO SE SUSPENEN!! MANIFESTACIÓ EL 29 DE MAIG

El president de la CONFAVC, Jordi Giró; el secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros; el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego; el portaveu del grup promotor de la ILP per la Renda Garantida de Ciutadania, Diosdado Toledano, i el president d’Òmnium Cultural, Jordi Cuixart, han anunciat aquesta tarda en roda de premsa la convocatòria d’una manifestació unitària el dia 29 de maig

Sota el lema “Els drets no se suspenen: treball digne, drets socials, democràcia real”, la manifestació sortirà a les 12 hores de Plaça Urquinaona i arribarà fins a Pla de Palau.

Els motius d’aquesta convocatòria són:

• La suspensió de les lleis d’emergència habitacional i energètica i la llei d’igualtat per part del Tribunal Constitucional.
  • Els recursos d’inconstitucionalitat del govern del PP i les lleis que han suposat la pèrdua de drets polítics, socials i laborals i la retallada de serveis públics per part de diferents governs.
  • Buidat de competències del Parlament de Catalunya.
  • Increment alarmant de la pobresa i desigualtats socials. Manca d’instruments per combatre.
  • Urgència de l’aprovació de la ILP de la Renda garantida de ciutadania.
  • Pobresa, democràcia, treball i drets socials i de ciutadania han d’estar en el centre de les reivindicacions.
  • Amb aquesta mobilització hi són presents totes les reivindicacions de totes les entitats i col·lectius que han treballat i treballen per a la defensa dels drets de ciutadania com a garantia per a combatre la pobresa:
  • Dret a l’habitatge.
  • Drets a l’educació pública de qualitat. Retirada de la LOMCE.
  • Dret a una sanitat pública per a tothom.
  • Dret de les persones consumidores.
  • Per una societat inclusiva.
  • Dret al treball digne.
  • Revertir les retallades començant per la darrera Reforma Laboral.
  • La lluita per la igualtat de gènere és fonamental per assolir la qualitat democràtica.

Necessitat d’un contracte polític amb la ciutadania pel treball digne, els drets socials i la democràcia real.

MODUL "B", CONEIXEMENTS LABORALS

El mòdul B del Servei de primera acollida se centra en la transmissió d’aquells coneixements que permetin l’alumnat de fer front a un món laboral diferent del d’origen. L’alumnat ha d’adquirir les competències laborals i de formació necessàries que l’ajudin a decidir el propi camí professional, per tal que la feina esdevingui un element d’integració a la societat on resideix.

Des d'AMIC us en donem 10 dates d'aquí a final d'any per fer el curs en diferents centres de Barcelona, per tal de fer el curs amb més comoditat. Us podèu inscriu-re al botò d'abaix.

marianasitgesb.jpg

Inscriu-te

20 DE JUNY, DIA MUNDIAL DE LES PERSONES REFUGIADES

L’any 2001 les Nacions Unides van declarar el 20 de juny com a Dia Mundial de les Persones Refugiades.

dia_refugiats.png

Cada dia milers de persones es veuen obligades a fugir de casa seva en sentir-se perseguides i amenaçades per causes diverses com la guerra, la religió, l’opinió política, l’ètnia, el gènere, la nacionalitat, la llengua, la cultura, l’orientació sexual, la identitat de gènere o per motius mediambientals.

L’acte institucional serà al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona de 5 a 6 de la tarda i l’acte reivindicatiu al carrer a l’Avinguda de la Catedral de 12 a 21 hores.

<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Següent > Final >>

Resultats 1 - 8 de 273

Taller “situa’t i practica” per a fer servir el català!!! Inscripcions obertes

BLOCS DE LES NOSTRES CAMPANYES