Vaga General

Comptador de viistes

XERRADA INFORMATIVA SOBRE TRÀMITS D'ESTRANGERIA, A TÀRREGA

permisotrabajo.jpg

El Consell Comarcal de L'Urgell, amb el suport de la Generalitat de Catalunya i amb la col·laboració de l'Ajuntament de Tàrrega i de l'Associació AMIC-UGT, organitza aquesta xerrada informativa sobre el Reglament d'Estrangeria.

Informa’t dels tràmits per a obtenir la residència

Dia: dijous 20 de setembre

Hora: 20h (durada 1,5 hores)

Lloc: Oficina Jove de l’Urgell – C. de la Solana, 6 Tàrrega

Saps com obtenir la residència?
Et poden ajudar els Informes d’estrangeria de la Generalitat?
Normativa d’Estrangeria

TALLER "HISTÒRIES DE VIDA DE DONES REFUGIADES", A BARCELONA

cartell_taller_histries_de_vida_de_dones_refugiades_001.jpg

Amb la crisi de persones refugiades a Europa, emergeixen o prenen més força diverses manifestacions de la violència masclista contra les dones refugiades i sol·licitants d’asil. Diversos organismes i institucions internacionals han assenyalat la urgència de promoure mesures per a prevenir la violència masclista contra les dones refugiades.

En el marc del projecte europeu "Building a safety net for migrant and refugee women", la Fundació Surt organitza un taller sobre les violències de gènere en el país d’origen, al llarg de les rutes migratòries o una vegada al país d’acollida.

El taller, amb una metodologia participativa, busca oferir una imatge dels procesos migratoris actuals de les dones, afavorir la reflexió a partir de històries de vida reals i aportar exemples de bones pràcticas per a donar-lis veu.

El taller és gratuït i va adreçat al conjunt de professionals i càrrecs de la UGT i 'd'AMIC i  tindrà lloc els dijous 20 de setembre de 10h a 12h a la sala de reunions d'AMIC als baixos de la Rambla del Raval, 29. Barcelona. Preguem confirmació d'assistència al mail Aquesta adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la , o tlf 933046841. L'espai té cabuda per a 20 persones.

Us hi esperem!

CONCENTRACIÓ PER LA DIGNIFICACIÓ DEL TREBALL DE LA LLAR

PERQUÈ NO SÓN TREBALLADORES DE SEGONA CLASSE, DEMANEM IGUALTAT DE DRETS!

Rebugem l'esmena 6777 del Partit Popular que retarda la inclusió de les treballadores de la llar en el Règim General de la Seguretat Social.

CONCENTRACIÓ 19 DE JULIOL A LES 19H, PLAÇA SANT JAUME, BARCELONA

concentraci_19_de_juliol_rebuig_a_lesmena_6777_del_partit_popular.jpg

<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Següent > Final >>

Resultats 1 - 8 de 354