Durant l’any 2021 des de l’AMIC-UGT de Catalunya estarem oferint la formació del mòdul B: Coneixements laborals, de la Llei d’Acollida de les persones immigrades i retornades a Catalunya.

Aquest mòdul es fa en format online (a través de la plataforma moodle) i coordinadament amb els Serveis de Primera Acollida d’Amposta, Badalona, Barcelona, Esplugues, L’Hospitalet de Llobregat, Consell Comarcal del Baix Empordà, Montsià, Cambrils, Torredembarra, Sant Pere de Ribes, Consell Comarcal del Garraf, Consell Comarcal de Les Garrigues, Sitges, Sabadell, Sant Feliu de Llobregat, Terrassa i Vilafranca del Penedès,

Objectius:
• Mòdul B (15 hores): Formar sobre el mercat laboral actual, sobre les polítiques d’ocupació i sobre els drets i deures dels treballadors i treballadores.

Per a més informació i inscripcions cal contactar amb els Serveis de Primera Acollida esmentats a dalt.

Aquest projecte compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya i amb el cofinançament del Fons Social Europeu.