El proper 18 de desembre se celebrarà el Dia Internacional de les persones migrants, una diada proclamada per l’Assemblea General de les Nacions Unides el 4 de desembre de l’any 2000, davant “l’interès de la comunitat internacional en protegir efectivament i plena els drets humans de totes les persones migrants, i destacant la necessitat de seguir tractant d’assegurar el respecte dels drets humans i les llibertats fonamentals de totes les persones migrants”.

Aprofitant aquesta diada, la tarda del dia 18, a les 17.30h, tindrà lloc un acte commemoratiu al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, on es farà el lliurament del 12è Premi del Consell Municipal d’Immigració. Atesa la situació sanitaria actual, l’acte es durà a terme amb aforament reduït, i es retransmetrà telemàticament a través del següent enllaç.

En l’edició d’enguany, el premi vol promoure el reconeixement de projectes o treballs d’especial interès en relació a la temàtica “Per una Barcelona antiracista”. Amb l’acte, el Consell vol promoure la convivència, la igualtat i la inclusió, així com combatre el racisme, la xenofòbia i les manifestacions dels discursos d’odi que es van fent presents a la societat.

Si voleu assistir presencialment a l’esdeveniment, cal que feu la vostra sol·licitud d’assistència a l’adreça de correu electrònic consellimmigracio@bcn.cat