Des de l’Associació AMIC-UGT estem oferint un servei gratuït de tramitació d’expedients d’autoritzacions de residència per circumstàncies excepcionals per ARRELAMENT SOCIAL.
Les autoritzacions de residència per circumstàncies excepcionals són actualment la única via que disposen les persones que resideixen a l’estat espanyol per regularitzar la seva situació. Aquestes autoritzacions es poden sol·licitar per arrelament familiar, arrelament laboral o per arrelament social.
El servei inclou:
– Informació dels requisits que demana l’Administració de l’Estat a través de la Subdelegació pertinent, per a la tramitació d’autoritzacions per arrelament social.
– Revisió de la documentació.
– Presentació telemàtica de l’expedient mitjançant la xarxa “Mercurio”.
A més, AMIC s’encarregarà de rebre les notificacions (en cas que hi hagin), presentarà requeriments (en cas que també hi hagin) i rebrà les resolucions.
Per accedir al servei cal demanar cita prèvia. Consulta l’oficina d’AMIC més propera al teu domicili.
Aquest servei compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya en el marc de la convocatòria Cospe- Covid19.