L’equip de treball de l’Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC-UGT) estem molt contents de poder-vos presentar la nostra nova web amb un format atractiu, dinàmic i fàcil d’accedir.  .

Visita la nostra web des de qualsevol dispositiu

S’adapta a qualsevol dispositiu amb connexió amb internet. Descobreix tot el que podem oferir-te des de tu Smartphone, Tablet o des del teu ordinador de taula o portàtil.  Gràcies al disseny “Responsive” de la nostra web, no tindràs límits per trobar el que necessites en qualsevol moment.

Navega amb rapidesa i seguretat

Comptem amb un certificat SSL que dona garantia que la nostra web és segura i no existeix perill d’enviar informació confidencial.

Què t’ofereix la nova web?

La mateixa adreça https://www.associacioamic.cat amb la novetat que l’hem editat també en castellà.

A la pàgina d’inici trobaràs la secció de notícies més rellevants, informació sobre les nostres campanyes i serveis, l’agenda d’activitats i un mapa que t’ajudarà a arribar a la nostra seu principal.

A la segona pestanya Qui som podràs conèixer una mica de la nostra història. Som una entitat amb una trajectòria de més de 25 anys defensant els drets de la població migrant i oferint-los suport i serveis que els ajudin en la seva integració social i laboral.

A més, podràs accedir als nostres Estatuts, informació sobre la junta directiva i dades de transparència.

A la secció Què fem, a més d’informar-te de les nostres actuacions i serveis, trobaràs enllaços d’interès que t’ajudin a complementar la teva consulta.

Comptem amb una secció on podràs veure les adreces dels més de 30 punts d’atenció que tenim arreu de Catalunya.

Coneixeràs als nostres col·laboradors que fan possible gran part de les nostres actuacions i donen suport pel desenvolupament de serveis.

I, finalment, et facilitem un formulari de contacte si vols formar part de la nostra organització sindical.

Visita’ns i ajuda’ns a fer difusió!